Amb l’objectiu de que tots els col·laboradors i col·laboradores del blog “un món de roses” puguem gestionar-lo directament hem organitzat una sessió de formació.
la nostra entitat ha llogat l’espai del Telecentre del Palau Falguera per tal de poder fer aquesta formació amb l’objectiu de que els diferents col·laboradors puguin entrar directament les seves aportacions rosaristas a la plana web dels Amics de les Roses.
La intenció és agilitzar l’entrada de informació i procurar donar més autonomia a tots els diferents col·laboradors que amb les seves aportacions enriqueixen el nostre espai roserístic. A l’actualitat quasi una trentena de persones, aporten divers material a la plana a l’espai “Un món de Roses” que compta amb els següents apartats:
- Fotografia
- Racó dels bibliòfils
- Art floral amb roses
- Ikebana, un camí de roses
- Art i roses
- Roses a l’artesania
- Rebost amb roses
- Roses de paper i poesia
- Cançons de roses
- Històries de la rosa
- Ponències i articles
- Roses noves i productors d’avui
- Logotip de la Associació
- Rosateràpia
I aquest nombre d’apartats creixerà properament amb noves incorporacions i espais, per tant es tractaria d’afavorir la màxima autonomia i facilitar en l’accés.
el curs estarà dirigit per en Joan Diaz i es preveu que tingui una durada d’una hora i mitja. Serà una formació genèrica, que serveix per a qualsevol blog, però també tindrà alguna especificitat referida bàsicament a la forma d’entrar individualment a cada apartat.