
Arlet Estivill, guanyadora en la modalitat Roses i rosers, categoria 6-7 anys.
Després d’una llarga deliberació del jurat tenim guanyadores i guanyadors de la versió en línia del Concurs de dibuix infantil “La rosa i el roser” de 2021. En paraules del jurat “ha estat difícil triar els premiats per l’alta qualitat dels dibuixos.” A continuació trobareu els guanyadors de cada categoria:
Modalitat: Roses i rosers
- Arlet Estivill (6 anys)
- Bruna Rodríguez (9 anys)
- Marc Cabello (11 anys)
Categoria: de 6 a 7 anys
Premi: Arlet Estevill, 6 anys, escola Mestral
Categoria: de 8 a 9 anys
Premi: Bruna Rodríguez, 9 anys, escola Josep Monmany
Categoria: de 10 a 12 anys
Premi: Marc Cabello, 11 anys, escola Mestral
Modalitat: Jardins amb Roses
- Abril Aguilar (6 anys)
- Daniela Bertrán (9 anys)
- Carlota Rodríguez (10 anys)
Categoria: de 6 a 7 anys
Premi: Abril Aguilar Vaquero, 6 anys, escola Salvador Espriu
Categoria: de 8 a 9 anys
Premi: Daniela Bertrán Prieto, 9 anys, escola Salvador Espriu
Categoria: de 10 a 12 anys
Premi: Carlota Rodríguez, 10 anys, escola Mestral
En aquesta edició han participat infants d’escoles de Sant Feliu de Llobregat, Molins de Rei, Barcelona, Terrassa o Corçà i s’han presentat un total de 67 dibuixos.
Les guanyadores i guanyadors rebran els premis següents:
a. Un val per un lot de material de dibuix per valor de 100 € per a cada una de les categories i modalitats de 6-7anys i 8-9 anys.
b. Un val per valor de 150 € per a la compra d’una tableta per a les categories i modalitats de 10 a 12 anys.
En aquest enllaç podeu veure tots els dibuix presentats al concurs.
El concurs se celebrava cada any al parc de Torreblanca, en el marc de la Festa i plantada de rosers, primera activitat de l’any dels Amics de les Roses. Enguany a conseqüència de la covid el concurs s’ha celebrat en línia. El concurs ha estat organitzat pels Amics de les Roses, amb la participació de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat i la col·laboració de l’Àrea Metropolitana de Barcelona.